dijous, 11 d’octubre del 2012

Mo Yan, Nobel de Literatura




7 comentaris:

  1. Gràcies, icr. Vaig conéixer "l'etern candidat al Nobel" i finalment premiat, Mo Yan, gràcies a tu. I la novel·la "Grandes pechos amplias caderas" que em vas recomanar em va impressionar molt.

    ResponElimina
  2. Cava!!

    Tu ja ens ho deies!!!!
    Ahir ho veia per la tele i pensava en tu!!!

    Ets un mestre!!!!

    ResponElimina
  3. Gràcies cavaliere!!

    en primer lloc per tenir el bloc sempre a la última! a la última literària s'entén!

    i després pq sense tu no sabria qui és MO YAN, ara només em resta començar a llegir-lo!

    Ara, ja pots començar amb el del 2013!!!

    ResponElimina
  4. Vam veure (ja fa anys, eh?) la pel·lícula "Sorgo rojo" i ara ens adonem que és sobre una novel·la del Mo yan! Ves per on!

    ResponElimina
  5. Carai, quin ull que té il cavaliere!

    ResponElimina
  6. és la primera vegada, companys, que em pasa: normalment guanyen els premis i després jo llig els seus llibres
    (tinc una relació especial-adoptitiva d'uns amics- amb la Xina, amb la meua Sui)

    ResponElimina
  7. D'això se'n diu clarividència!
    Vull creure que, ara que ja ha esdevingut una celebritat a nivell planetari, no serà tan difícil trobar llibres del Mo Yan.

    ResponElimina